З 2000 року в школах України діє 12-бальна шкала (система) оцінювання навчальних досягнень учнів, яку було введено згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.09.2000 N 428/48 «Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»
У 1 і 2 класі дається вербальна (словесна) характеристика знанням, умінням і навичкам учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною шкалою (системою), і його результати позначаються цифрами від 1 до 12.
Оцінювання здійснюється на основі результатів таких видів перевірки:
усної (індивідуальне, групове та фронтальне опитування);письмової (самостійні та контрольні роботи, тестування);графічної (робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами);практичної (виконання різних видів експериментальних досліджень і навчальних проектів, робота з біологічними об’єктами, виготовлення виробів).
У системі оцінювання розрізняють 4 (чотири) рівні навчальних досягнень учнів:
перший рівень — початковий (1-3 бали). Відповідь учня фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення;
другий рівень – середній (4-6 балів). Учень відтворює основний навчальний матеріал, здатний виконувати завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності;
третій рівень — достатній (7-9 балів). Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням). Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча їй бракує власних суджень;
четвертий рівень – високий (10-12 балів). Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища і факти, виявляти й відстоювати особисту позицію.
Кожний наступний рівень вимог включає в себе вимоги до попереднього та додає нові.
У випадку невідповідності навчальних досягнень учня рівням системи оцінювання робиться позначка «не атестований».
При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;якість знань;сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;самостійність оцінних суджень.
Кроки до успіху в читанні (Поради батькам для підвищення рівня читання. Натисніть на заголовок- це посилання)
Розклад уроків (2 чверть)
1.укр.мова
2.англ.мова ( для своєї дитини).
Не треба писати: укр.мова/англ.мова
(так пишемо для обох груп, діти тоді плутаються, коли пишуть дом. завдання.)
Звірте, будь ласка, розклад, додався урок читання в четвер.
Понеділок
1.укр.мова (разом)
2.математика
3.еврика
4.читання
5.фізкультура
6.осн.здоров я
Вівторок
1.англ./укр.м.
2.укр./англ..м.
3.математика
4.людина і світ
5.навчаємось разом
6.мистецтво
Середа
1.англ./укр. м.
2.укр./англ. м.
3.математика
4.читання
5.труд.навчання
Четвер
1. укр.мова (1 гр.)
2. математика
3.англ.м./інформатика
4.інформат./англ.м.
5.фізкультура
6 читання
П’ятниця
1.укр.мова (2гр.)
2.людина і світ
3.навчаємось разом
4.читання
5.фізкультура
Немає коментарів:
Дописати коментар