Щоденник





Система оцінювання


З 2000 року в школах України діє 12-бальна шкала (система) оцінювання навчальних досягнень учнів, яку було введено згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.09.2000 N 428/48 «Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»

У 1 і 2 класі дається вербальна (словесна) характеристика знанням, умінням і навичкам учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною шкалою (системою), і його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

Оцінювання здійснюється на основі результатів таких видів перевірки:

усної (індивідуальне, групове та фронтальне опитування);письмової (самостійні та контрольні роботи, тестування);графічної (робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами);практичної (виконання різних видів експериментальних досліджень і навчальних проектів, робота з біологічними об’єктами, виготовлення виробів).

У системі оцінювання розрізняють 4 (чотири) рівні навчальних досягнень учнів:


перший рівень початковий (1-3 бали). Відповідь учня фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення;

другий рівень середній (4-6 балів). Учень відтворює основний навчальний матеріал, здатний виконувати завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності;

третій рівень достатній (7-9 балів). Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням). Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча їй бракує власних суджень;

четвертий рівеньвисокий (10-12 балів). Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища і факти, виявляти й відстоювати особисту позицію.

Кожний наступний рівень вимог включає в себе вимоги до попереднього та додає нові.

У випадку невідповідності навчальних досягнень учня рівням системи оцінювання робиться позначка «не атестований».

При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;якість знань;сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;самостійність оцінних суджень.


Кроки до успіху в читанні  (Поради батькам для підвищення рівня читання. Натисніть на заголовок- це посилання)




Розклад уроків  (2 чверть)


При написанні розкладу пишіть,будь ласка, так:
1.укр.мова 
2.англ.мова ( для своєї дитини). 
Не треба писати: укр.мова/англ.мова 
(так пишемо для обох груп, діти тоді плутаються, коли пишуть дом. завдання.) 
Звірте, будь ласка, розклад, додався урок читання в четвер.

Понеділок
1.укр.мова (разом)
2.математика
3.еврика
4.читання
5.фізкультура
6.осн.здоров я

Вівторок
1.англ./укр.м.
2.укр./англ..м.
3.математика
4.людина і світ
5.навчаємось разом
 6.мистецтво

Середа
1.англ./укр. м.
2.укр./англ. м.
3.математика
4.читання
5.труд.навчання

Четвер
1. укр.мова (1 гр.)
2. математика
3.англ.м./інформатика 
4.інформат./англ.м.
5.фізкультура
6 читання

П’ятниця
1.укр.мова (2гр.)
2.людина і світ
3.навчаємось разом
4.читання
5.фізкультура 

Немає коментарів:

Дописати коментар